Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Nam et complectitur verbis, quod vult, et dicit plane, quod intellegam; Sunt enim prima elementa naturae, quibus auctis vírtutis quasi germen efficitur. Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Tubulo putas dicere? Duo Reges: constructio interrete. Quem ad modum quis ambulet, sedeat, qui ductus oris, qui vultus in quoque sit? Partim cursu et peragratione laetantur, congregatione aliae coetum quodam modo civitatis imitantur;
Hic nihil fuit, quod quaereremus. Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Ecce aliud simile dissimile. Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit.
Non quaero, quid dicat, sed quid convenienter possit rationi et sententiae suae dicere. Scisse enim te quis coarguere possit? Quis est tam dissimile homini. Bork Quid ergo attinet dicere: Nihil haberem, quod reprehenderem, si finitas cupiditates haberent? Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas; Tuo vero id quidem, inquam, arbitratu. Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. Hoc sic expositum dissimile est superiori.
Illud urgueam, non intellegere eum quid sibi dicendum sit, cum dolorem summum malum esse dixerit. Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Sit ista in Graecorum levitate perversitas, qui maledictis insectantur eos, a quibus de veritate dissentiunt. Quod, inquit, quamquam voluptatibus quibusdam est saepe iucundius, tamen expetitur propter voluptatem. Zenonis est, inquam, hoc Stoici.
Aut, Pylades cum sis, dices te esse Orestem, ut moriare pro amico? Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet. Facillimum id quidem est, inquam. Ut non sine causa ex iis memoriae ducta sit disciplina. Unum
nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere. Graece donan, Latine voluptatem vocant.
Neminem videbis ita laudatum, ut artifex callidus comparandarum voluptatum diceretur. Sed haec nihil sane ad rem; Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Nihil minus, contraque illa hereditate dives ob eamque rem laetus. Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Quae cum essent dicta, finem fecimus et ambulandi et disputandi.
Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus. Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia? Oratio me istius philosophi non offendit; Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile. Eorum enim omnium multa praetermittentium, dum eligant aliquid, quod sequantur, quasi curta sententia; Nec enim, omnes avaritias si aeque avaritias esse dixerimus, sequetur ut etiam aequas esse dicamus. Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti.
Quid censes in Latino fore? Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus. Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Quid censes in Latino fore? Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere. Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus;
Satisne vobis videor pro meo iure in vestris auribus commentatus? Quid ei reliquisti, nisi te, quoquo modo loqueretur, intellegere, quid diceret? Scisse enim te quis coarguere possit? Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere.